söndag 22 augusti 2010

Pappersteater.

Dagens inspirationsbild för mig.

5 kommentarer:

TUTT sa...

Åh! Det finns en fantastisk pappersteaterbutik i Covent Garden - har du varit i den? Den är magisk. Man kan stanna hur länge som helst och titta på detaljer, stora teatrar, små teatrar...

Amanda sa...

Nej det har jag inte - tack för tipset!

suziluz sa...

Åh FIIIIN.

Och nu tänker jag varken skriva mer eller mindre utan försöka få igenom den här kommentaren, för på sista tiden har det inte funkat för mig att kommentera här. Jag har grattat på födelsedagen och så, men det blev fiasko. :(

Nytt försök. Jag ger mig inte.

suziluz sa...

SE PÅ FAAN!!!

She's back!! Yaya!!

Amanda sa...

Yay!
Tanken som räknas juh.

Blogger har varit allmänt uppfuckat med kommentarerna i flera månader tycker jag.