torsdagen den 23:e september 2010

Detta måste vi göra om. Eller mer från hemma-mannen.

Jag:
"Lite impad faktiskt. Över att du hade dammsugit fast du trodde att jag skulle komma en dag senare."

E: "Amen gud, det var ju inte för din skull. Det var ju rent egenintresse, har du SETT hur det blir när han har käkat cous-cous eller?"

Andra strödda uttalanden från gräsänklingen E
(a k a Be careful what you wish for):

"Jag har bokat tandläkartider till alla. Skriv upp i din kalender. Inte sen. NU."

"Jag tog faktiskt och bytte i din säng. Känn vad gott det luktar. Helvete vad örngotten såg ut. Du måste börja sminka av dig bättre. Fast nu är det nog slut på tork ute för i år är jag rädd."

"HerreGUD vad jag har kämpat med att få F att käka protein, du får hålla koll på det där i veckan. Kan du köpa lite mild skinka?"

"Öpp-öpp-öpp! Inte den. Jag hade faktiskt tänkt att han skulle ha en annan outfit på sig idag. Den snygga randiga tröjan, till snickisarna. Innan han växer ur den."



Jaha.
Jag har gift mig med min egen morsa.
Det tog nio år att upptäcka, men där inne fanns hon.

6 kommentarer:

Marie sa...

Ha ha haaa! Jag skrattar så jag gråter... Kanske allra mest åt sista raden, det tog 9 år att upptäcka men där bodde hon:-)

Malin sa...

ASGARV! XD

Arild sa...

TACK! : D
Visst är det märkligt när en MAN helt plötsligt talar som en kvinna/en själv/? (Det där med din mamma... är det inte att förneka din egen inblandning i detta...? ; )
Men var det inte så vi ville ha det?

Amanda sa...

Jag är överlycklig. Har dunkat mig själv i ryggen sedan jag kom hem. Dessutom anser jag att han härmed höjt sin egen sex appeal med förbluffande 18%.

TUTT sa...

HA HA HA.
"Jag har gift mig med min egen morsa" - hela 18% alltså. Där ser man. Jodå, jag fattar grejjen. Jag ÄLSKAR när Herr O diskar. Det är supersexigt.

En Lisa sa...

hohohoho.