onsdag 15 september 2010

"Du måste deklarera snart"

sa E.
Orden varje flicka längtar efter att höra.


Ja ja, det är väl inget större ok. Men jag blir ändå lite småchockad över att jag inte hade koll på det. Very not me.

Håller jag på att bli Slappo daGama med allt som inte är roligt eller högstatussysslor?
Håller vi på att glida in i ett typiskt familjeföretag av den gamla stammen - bara det att rollerna är ombytta, så att kvinnan är Creative Director, den som producerar, medan mannen svansar omkring tyngd av administration och markservice och trök? Så som Liza Marklund säger att hon och hennes gubbe har det?

Ja. Jag tror fan det.
Imorgon ska jag beordra E att klä sig lite sexigare.
För då skapar jag bättre va.

4 kommentarer:

Alley Cat sa...

Vad tänker du att han ska ha på sig då? (Jag behöver en mental picture!)

De kallar mig Skrållan sa...

Jaa, ge oss ett mental picture!

Man kanske kan säga att E är din musa? :-D

Amanda sa...

Han klär i kostym. Fast Armani + Felix = bad combo.

Stickad tröja/kofta och jeans gillar jag.

Men E har kraftiga lår så trivs tyvärr bäst i stora shorts.
"My parents forgot to pick me up after summer camp 35 years ago"-looken.

suziluz sa...

Haha, klart du ska kräva lite eyecandy. Och det är ingen trist fördelning av arbete, om man gillar uppgifterna...