lördagen den 11:e september 2010

Helgens oumbärliga.

-God-bacon som fin-slaktar'n gör själv, till långfrukosten i morse. Typ dyrare än biff. Men som vi säger varje gång; "Ååå... det här är inte 'bacon', det här är... riktig mat."

-Sonens höststajl. Han har mer fashion i ena lilltån än jag har i hela min garderob den däringe.
"Han ser ut som en stockholmare på den bilden!" säger E som noterat svenska killars fäbless för "man scarves".

- Jessikas twittrande. Har sagt det förr och säger det igen. Älsk.

-Smöriga popcorn. Känner att jag är på väg in i ett popcornstim. Det är framför allt den förbluffande volymen man kan få i sig som roar mig.

- Spooky films! Spooky films! Nu har vi laddat med The Haunting från-63 och The Abandoned. Tack snälla för alla tips. Tänkte även testa Brian De Palmas Sisters från 1973 eftersom svärmors gamla college-roomie lite otippat hjälpte till med att skriva manuset. Hon tror att det kan vara 'nåt för mig'. Hjälp. Det här kan gå hur som helst.

2 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Adooorable! Jag kommer och kidnappar.

Sara sa...

Det ska bli jättekul att höra vad du tycker om The Haunting. Tror att du kommer att uppskatta Sisters också. ;)