onsdag 8 september 2010

Jag är egentligen inte här.

Jag är djupt inne i sagoskogen.
Och här är det nåt som inte stämmer.
Nån jävla otäck skit på gång, helt klart.
Måste ta reda på vad.
Ingen sagoskog för barn detta. Inte alls. Det skymmer onaturligt tidigt här och när man vänder sig om har stigen försvunnit.
Vi ses om jag hittar ut.

P.S. Dagens email, från förlagets PR-ansvariga (som just läst senaste manusvarianten av Döden på en blek häst):
"Jaha, TACK så mycket för mardrömmarna jag fick om X X i mitt X."

What can I say. It's a gift.

P.P.S. Roa mig. Lämna gärna ditt eget förslag på vad mardrömmar om "X X i mitt X" skulle kunna vara. Sur grädde i mitt kaffe? Stora spindlar i mitt hår? Trashiga gener i mitt DNA?

13 kommentarer:

Yvonne sa...

Om röster i mitt avlopp? Det drömde då jag om inatt. Huu..Det var en lisa att vakna kl 6 i morse..spola i vasken och.. lyssna. Nej, det var tyst! :P

Perny sa...

Oh, jag är också på väg till den där mörkare sagoskogen man det tar visst en stund innan min karaktär tar sig dit. Det var visst lite annat som hon var tvungen att göra först :)

xx i mitt x
en besatt vampyr i min källare kanske :) väntar med spänning och ska beställa dina böcker snarast för jag vill bli lite skrämd!

Marie sa...

Hesa spöken på min vind

suziluz sa...

Dimmiga dammtussar i mitt hörn?

Föränderliga ansikten i min bekantskapskrets?

Kallt kvicksilver i min mun?

Camilla sa...

Silverfiskar i mitt underliv

Amanda sa...

Love you guys

Camilla, aa-hahahahaaa

Arga parasiter i mitt avföringsprov?

Lisa sa...

Sju sorts apor i min hjärnbalk.

Arild sa...

Snittet i mitt öga.
Urinen i mitt öl.
Hatet i mitt hjärta.
Barnet i mitt underliv?

Madicken sa...

Obetalda räkningar under sängen?

Madicken sa...

Okej, okej, jag bröt lite formeln där. Sorry.

TUTT sa...

Här får du en mardröm av mig!
http://now.wordflow.se/#post363

Varsågod.

Tante Jul sa...

Alle mennene i mitt liv.
Arga kunder i mitt jobb?
Voksende byller i mitt hode?
Tysta spöken i mitt kammare?

Ja, som du ser er jeg innmari inspirert i dag. Og innmari god i svensk.

Amanda sa...

Yes! Mer! Meeer!