tisdag 28 september 2010

Nytt bizniz card.

14 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGG!

Och snyggt med för den delen!

Men framförallt: Snygg!

// Skrållan

Amanda sa...

TACK!

(takes one to know one
;o) )

Maria Turtschaninoff sa...

Allt du gör är liksom perfekt in i minsta detalj! Jag är stum av beundran.

Arild sa...

Tjuuusigt!

Anneli sa...

Supersnygga!

TUTT sa...

Åh!
SNÖGGA!

Christin sa...

Ooooh so pretty :) jättesöt, som en älva. Du ser så skir ut på den bilden. Det är ett bra ord. Skir.

Anonym sa...

Jag är väldigt förtjust i den bilden...ett underbart porträtt av dig!

Jess

Ninas skrivarlya sa...

Jättefina. Gillar bilden på dig, den är suggestiv. :)

30-nånting sa...

Urasnyggt!

(Förresten har Mira börjat bläddra mer och mer i Snoring beauty. Just nu berättar jag bara lite om vad som händer i boken men både hon och jag gillar verkligen bilderna!)

Amanda sa...

Tack tack!

Det är min pressbild/författarporträttet till nya bokjäveln. E tog den, han vet vad han gör (ibland).

(och där satt jag med snö i trosan hihi)

Amanda sa...

P.S. Livet, kul!
Rosorna & bladen på baksidan är från Snoring Beauty, när monstret fångar buketten.

Marie sa...

Fantastisk tjusigt! Jag ger efter för impulsen och niger lite här i vardagsrummet:-)

Amanda sa...

Bra!
NIIIG kvinna!

;o)