fredag 3 september 2010

Tack!

Johannes har nominerat mig till en utmärkelse. Tack Johannes!

Jag ber att få erinra om några små detaljer som följer med utmärkelsen och som jag inte följt, därav kanske jag ogiltigförklarar nomineringen - må så vara:
  • kopiera in awardbilden i din blogg för att visa att du har fått den (check)
  • tacka och länka till den som nominerade dig (check)
  • nominera sju andra bloggare och länka till dem (inte check!)
  • berätta sju intressanta saker om dig själv (check)

Sju intressanta (?) saker om mig själv:

1. Jag stör mig på folk som koketterar med hur lite de konsumerar.
2. Jag störde mig enormt på mig själv när jag hade kläd-köpstopp.
3. Jag beundrar alla som har/har haft det jävligt men vägrar låta det bli tongivande i tillvaron.
4. Jag blir ofta ganska blyg alternativt uttråkad alternativt överförfriskad på fester.
5. Jag blir vansinningt arg om E nickar till när det var nåt vi skulle kolla på ihop.
6. Jag blir jätteglad när folk är snälla mot mig yrkessmässigt och det har fått mig att fatta hur ovan jag är vid sånt (poor me, pooor me).
7. Jag tänker varje dag med skräckblandad förtjusning att jag kanske borde be E ta bort internetuppkopplingen från min dator. But it aint gonna happen.

Nedan följer inte sju bloggar jag vill uppmärksamma, eftersom jag omöjligt kan välja några bland min myriad av favvosar.

Tack för förståelsen.



2 kommentarer:

Yvonne sa...

Kul med de intressanta sakerna om dig ;) Jag tycker också det är lite fånigt att man ska välja ut sju "bästisar" bland bloggar och så. Det är väl bättre att sno lite listor då och då istället när man vill :D

Amanda sa...

Exakt. Dä ä ba' å sno!