tisdag 21 september 2010

Torv och skrivövningar.

Hej!

Gu va gött att vara hemma.

Gu vad en 19-månaders pojk kan utvecklas på 4 dagar.

Gu vad jag aldrig skulle palla med en skrivarkurs full av bozos som inte fattar första stavelsen av ordet feedback och bara vill ha affirmaition (som de storgråtande amerikanskorna brukar kalla det). Vi var ett gäng skrivkompisar i en stenkåk vid vattnet bara. Men underbara Grace som har studerat för Pat Schneider pepprade oss med vettiga övningar från Writing Alone and with Others.

Gu va torvbrasor är överskattade.

Gu vad jag kan skrämma upp mig själv.

Gu vad jag har skrattat.

Gu vad jag behövde.

12 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

Välkommen hem och tillbaka!

Amanda sa...

Tack snyggo!

Terése sa...

Välkommen hem till cyberspejs! Låter som att du fått dig en rejäl dos 'behövde'. Good for you!

Amanda sa...

Ooo yes.
Fänks honey!

TUTT sa...

Välkommen tillbaka. Har saknat dig.

Amanda sa...

Tack. Dito.

Christin sa...

Välkommen hem! Saknat dina inlägg mycket!

Ina sa...

Välkommen tillbaka. Jag har också saknat dig.
Gått suckande in hit varje dag och tänkt.. nähä.. inte än heller...
Thank goooood you´re back.

Amanda sa...

Sötisar!

Linda U sa...

Gud vad kul att du är tillbaka vid datorn.
Även jag gör ett försök till comeback. :-)

Maria Turtschaninoff sa...

Gu vad det låter underbart!
Gu vad trist internet varit utan din blogg!

Amanda sa...

Too kind!

Linda U, DET ser vi fram emot!
Hur går det med nya romanen?!