tisdag 26 oktober 2010

Dagens preggo

är måttligt road.

15 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

Men fin!

Ninas skrivarlya sa...

Fin! :)

Amanda sa...

Tack sötiar ni är för snälla.
Jag är ren i alla fall...
Hatar tältklänningar och tunikor. Verkligen _hatar_.
Är inte typen som kan vara preggocool i 'vanliga kläder'. Det är nog mer för storvuxna långa bruttor som har lite plats inuti torson och vars bäcken och bröstkorg inte behöver expandera 10 cm i omkrets. Hjärtat förskjuts även ett kvarts varv. Bloody lovely.
Men tacksam. O ja, tra-la-laaa så tacksam.

Anne sa...

Väntar du barn????

Arild sa...

Det är bra Amanda. Bara tralla. Det är bara fyra månader kvar ;)

Amanda sa...

Yeah!
och
Yeah!

Yvonne sa...

Men du är schnögg i håret! :)

Amanda sa...

(tack - i alla fall nån gång i veckan)

TUTT sa...

Försöker muntra upp dagens preggo med ett schysst kort på bloggen.

Amanda sa...

haha
jag SÅG

bästa grattiskortet ever

Annelie sa...

Dagens snyggo! Jag önskar jag hade sett ut så där när jag vad gravid.

Maybe next time ;.)

adrenalin sa...

Jag tycker du ser kanon ut!

Amanda sa...

too kind
too kind

mvh,
bekräftelsebehovet

Anna sa...

Jag kände mig oftast hemskt snygg med kula faktiskt. Det blir en så skruvad effekt av den där bullen att allt liksom såg coolt ut. Kände mig mer som en slarvig skiss utan detaljer än som en kvinnokropp och gillade det verkligen.

Amanda sa...

gillar din beskrivning
önskar jag kunde känna så

men alltså, det är inget stort draaama detta, känns bara småsunkigt på nåt vis, att låta bekvämligheten gå först