onsdag 6 oktober 2010

Gör något fint idag.

Rösta på Anna (Ett mercyfuck i Svenssonville) som årets Bloggmama.

En av Sveriges kanske fem bästa bloggar.
Aldrig tidigare har någon givit så mycket av sig själv under så lång tid.
Så smart.
Så rolig.
Så rörande.
Och aldrig, aldrig självömkande.

Glöm alla slappa egotrippade priviligerade "proffs"-bloggare. Jag nämner inga namn, du vet vilka jag menar.

Anna är The Real Deal, kompisen/syrran/kollegan/dottern/frugan/morsan/medmänniskan vi alla önskar att vi hade.

Och tillsammans kan du och jag se till så att en BRA GREJ händer för en som verkligen förtjänar det.
Som förtjänar uppskattning så j*vla stort att jag blir helt lipig nu.

Rösta på Ett mercyfuck i Svenssonville. Här.

5 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

(Minst) Två själar, en tanke :-)

Go Anna!

Amanda sa...

Yay!
Nu ska jag ringa E så att han röstar från jobbet.
Samt alla hans kollegor.

Anna sa...

Amen nu lipar jaaag. Puss på dig.

Anna sa...

Det är dock 26 dagar kvar förstår jag det som...?

Amanda sa...

stämmer, men det stog så STORT så jag såg'et inte