söndag 17 oktober 2010

Hoppar på en enkät.

Som jag hittade hos Tette.
Gör den du också om du vill.

1. What is your favorite word?
"Mysterious" kanske.

2. What is your least favorite word?
"Klokskap" kanske.

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
Folk som är fascinerade av typ allt - utom sig själva.


4. What turns you off?
Äckliga långa naglar.
Speciellt på män, speciellt på fötterna.


5. What is your favorite curse word?
"Männ va' FA-AN". (på västgötska)


6. What sound or noise do you love?
Sonens gapskratt.

7. What sound or noise do you hate?
Telefon som ringer olägligt.

8. What profession other than your own would you like to attempt?
Pysseltant?

9. What profession would you not like to do?
Inget med matte.

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?
"Vi har bäddat åt dig i ostbågspalatset."

5 kommentarer:

Annelie sa...

Håller med om att långa äckliga naglar är avtändande.

Men ännu värre är män som klipper sina äckliga långa naglar offentligt. Det har hänt mig flera gånger att jag sitter på en buss och så hör jag det där skarpa ljudet som nagelklippare ger ifrån sig. Klipp, klipp klipp...

Snuskigt. Nagelvård ska skötas hemma.

Amanda sa...

Nämen FY!?!

Annelie sa...

Ja, minst sagt. Jag tror de nagelklippande männen förföljer mig...

Amanda sa...

Tror aldrig jag sett det på allmän plats. Däremot pilla näsan och, ja... Hm.

LÅNGT efter det att individen nått åldern då han borde veta bättre.
Eller i alla fall ha vett att 'njuta' sin kråka i enrum.

Tror nästan det är nåt psykiskt.

Annelie sa...

Haha, "njuta av sin kråka".

Kanske finns det folk som "njuter" av att att sprida sina naglar omkring sig.