lördag 23 oktober 2010

Min dag i en bild.

7 kommentarer:

Perny sa...

Ska jag tolka det som att du upplever detta som en riktig skitdag, eller, kanske ska man tolka det som att du äntligen fått bort det där stoppet som hindrat dig från det du verkligen haft en påträngande lust att göra den senaste tiden :)

Amanda sa...

hehe

kanske sonen har en särdeles aktiv matsmältning idag...

TUTT sa...

Som en tub majonnäs?

Amanda sa...

nja, nää, det är healthy stuff och så, mer bara... förbluffande ofta

jag tror det är för att han börjat gå så långt själv nu (typ till affären & halva vägen hem), det 'sätter väl fart'

Annelie sa...

Jag kan inte låta bli att undra HUR du hittade den där bilden.

Googlade du på "pooing penguin"? Eller snubblade du bara över bilden och tänkte "Men se där, min dag sammanfattad av en pingvinfamilj"?

Johanna sa...

HAHA!
Och priset för veckans roligaste bloggbild går till Amanda Hellberg!

Amanda sa...

Tack!

Snubblade över'n.
Typ samma ställe som det där smöret på stift.