lördag 2 oktober 2010

Nya X-men-filmen spelas in i Oxford nu!

Helvete, varför har ingen sagt något?

Nu är det jag som kroppsmålar Felix silverblå och klämmer in svarta hel-kontaktlinser på honom. Blixtar av aluminiumfolie tejpade runt hela kärran.

Sen lägger vi upp tretimmarsskift med att gå och valla honom sån på stan tills han blir upptäckt och får en cameo.

För nu SKA kiddot in i showbiz bara. Live the dream.

(Skämt åsido citerar jag Hugh Grant:
"Dom kändisar som ojar sig och säger att det är så dåååligt och jobbigt med en karriär i showbiz är stora feta lögnare. Usch. Det är ett otroligt priviligerat och roligt och kreativt liv jämfört med nästan alla andras.")

4 kommentarer:

Anneli sa...

Skulle vara kul att få se en bild av det :D

Maria Turtschaninoff sa...

"It has not yet been confirmed if Hugh Jackman will be appearing to play his Wolverine role."
Ja men det är ju BARA om han är med som det är nån idé att se hela filmen!
Dräggel.

Amanda sa...

mmmmm
sluta
SLUTA

TÄNK om jag springer på'n i Saluhallen i veckan! Ska jag hälsa nåt?

Maria Turtschaninoff sa...

Ja du kan ge honom adressen till min blogg och min hemsida och min e-post och säga att CONTACT ME ANYTIME BABY!