onsdag 3 november 2010

"Har jag blivit galen?"

frågade jag E och gnuggade mig i ögonen.
"Alltså, jag vet att det är skitsent och jag är typ blind av trötthet men... dom där änglarna på den här hemsidan... påminner inte dom en gnutta om Felix? Liiite, lite? När han har en bra dag, och inte ligger och sparkar och fulskriker?"

"Jo."

Jag är ingen änglamänniska men detta, det var bara för bra.
Var tvungen att ha dom.
Tvungen.
TACK snälla Poppins' Garden för att du hjälpte mig att få dom!

Om du som jag alltid har plats i hjärtat för söta pappersvaror och annat med nostalgikänsla, hälsa på i Poppins' Gardens ljuvliga webbutik här.
(Nej jag är inte sponsrad - I wish! ;o))

2 kommentarer:

Marie sa...

Åh så söta! Precis som pôjken din:-)

Amanda sa...

I vissa vinklar så...

(Kathy Lawrence heter den sockersöta amerikanska konstnären. Tänk den som ägde några av hennes tuffa klippdockor från 60-talet, GAH. Numera gör hon mest biiibliskt.)