fredag 19 november 2010

Stickad horror.

(Etsy.com förstås.)

Därmed önskar jag trevlig helg!

6 kommentarer:

B. sa...

Ha ha ha, så søte de er. :) Men de ville nok ha skremt noen, selv i strikket form.

Selv foretrekker jeg denne rosa heklete figuren:

http://blog.craftzine.com/archive/2008/09/tiny_crochet_cthulhu_pattern.html

Perny sa...

Urgilliga. Till och med blir ju lite sugen på att sticka )eller virka eller vad man nu gör) när jag ser dom där :D

Yvonne sa...

Haha...kanske vore nåt till vårens symöten för min del ;)

adrenalin sa...

Kan man köpa? Färdigstickat alltså! Min man skulle älska leather face!

adrenalin sa...

Ha ha, ser nu att det är Ash, men han älskar Ash med! Fast jag vet inte om han nöjer sig med ett kort ;)

Moa sa...

Haha, läste först: stick horor!

Men de var väldigt fina i varje fall :)