torsdag 25 november 2010

Tidig julklapp från mig och Yourlife nr 3!

Jag har fått äran att skriva julens mysrysare i läslyxiga magasinet Yourlife!
I nr 3, som borde komma till prenumeranterna idag och butik imorgon. Med Mia Skäringer på. Finaste numret hittills enligt mig. Det blir så när man släpper in dom bonniga estetbrudarna på 35+ va. Det är det nya nu.

SÅ himla glad att jag fick möjlighet att göra detta. Kusligheter i december, det är en fin gammal tradition i Dickens, M R James och Mary Shelleys anda det.

(Plus liten intervju med yours truly. Och nej, innan du frågar, E blev inte stött för det jag sa. Han tyckte det var roligt.)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt!

Den damp ner i brevlådan idag men jag har inte hunnit titta i den än. Ska bli jättespännande att läsa den.

Sofia

Amanda sa...

jag har inte sett själv

började tro att jag drömt alltihop

;o)

Jessica sa...

Fancluben antecknar - och handlar!
;O

Amanda sa...

dä va högglit hörru

Anne sa...

då hann du före mig...
jag har försökt få in en fot där, men utan att lyckas...

Amanda sa...

Anne, det är nog bara en tidsfråga, finns väl inte många magasin i Sverige som inte jobbar med dig förr eller senare?

Pernilla sa...

Jag såg! Jag ska ta mod till mig och läsa. Jag tycker också att det var ett mycket bra nummer, du är med. Malin PG är med. Och så intervju med David Nicholls som jag just har läst. I like!

Amanda sa...

Kuligt!
Hoppas jag får ett ex snart, kan fortfarande inte riktigt tro på't.

Ina sa...

Oooh. Måste köpa.

Anna sa...

Wow! Nu måste jag premiärköpa.

Amanda sa...

Yay!
Support your local kiosk.

Anneli sa...

Spännande!
Jag ska definitivt läsa :)

Marie sa...

Japp, nu ska här köpas tidning för en gångs skull! :)

Amanda sa...

Ja!! Glossigt magasin i julstrumpan är ju en klassiker.

Clementin + pepparkaka till det.