tisdag 14 december 2010

Dagens känsla.

10 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

Den bilden tolkar jag ungefär som en motsvarighet till "Alla kan dra åt helvete"-känslan. Eller har du "bara" ont i magen?

Amanda sa...

Snarare präktiga förvärkar var 10:e minut + ett bowlingklot på väg ut ur fiffi.

(Erfarenheten säger mig att Frankie lagt sig till rätta och kilat fast hövvet i nedåt-läget.)

12 more weeks of this! Oh joy.

Yvonne sa...

Oh joy? Enjoy.. ;) Men det låter inget vidare..men jäkligt häftig bild.. (harru läst Släktet förresten? Riktigt läskig!)

Amanda sa...

tack för tipset! men jag läser nästan inget just nu

hinner/orkar inte :o(

Charlotte sa...

Hehe, otroligt talande bild! :)

Malin, Costa Brava sa...

Eeh.. det första jag tänkte på var hur det kändes att föda barn. :O

Amanda sa...

mmm
let's not go there...

Perny sa...

Usch, ser inte ut som en skön känsla

Marie sa...

Å, får en ahakänsla - vet precis hur du känner (tror jag) men kanske kan trösta med att jag faktiskt glömt av det... för flera månader sen.

Håll ut, tänk på den söta söta bebisen som ska gotta till sig! Och tänk på om du eventuellt har några fördelar i ditt tillstånd. Mysiga sparkar? Skönt att slippa gå ut, har man ingen lust kan ingen tvinga en. Ursäkt att köpa allt som man är sugen på?

Ina sa...

Det där var nog den absolut bästa bilden för att illustrera precis hur det känns i slutet av gravditeten.