lördag 18 december 2010

Tack snälla

Anneli och Malin för utmärkelsen!

Jag kan omöjligt välja ut tre av alla bloggar jag gillar, sorry.

Okej, tre saker om mig. Hmm.

1) Jag gnäller ibland över hur tråkigt det var att växa upp på vischan men det börjar gå upp för mig att det faktiskt var en kulturbygd med rätt gott utbud - om man bara var beredd att frysa på blåsiga busshållplatser en hel del. Mycket tid att tänka, och att upptäcka grejer självständigt. Om man var lagd åt det hållet.

2) Jag har aldrig åkt slalom och jag är inte frestad.

3) Jag är stolt över det jag åstadkommit de senaste tre åren, men känner också skuld och stress över att jag behöver mycket tid ensam. Och över att jag ibland måste lägga ner massor av tid och energi på projekt jag inte vet om de kommer att generera inkomst eller ej.

5 kommentarer:

e sa...

Oj? Det finns fler som aldrig åkt slalom? Skönt att höra!

Jessica sa...

Här är en till. Har aldrig åkt och har aldrig velat prova.

Amanda sa...

nej gud, på 'farlighetsindex' över skadliga sporter ligger det ju jättehögt

och tänk en annan gammal stelbent

nej fy vad ovärt

@nettes lilla blå sa...

Måste även jag hålla med er. Vill inte, har ingen lust... Tänk om folk kunde sluta tjata på att man borde våga lite. Ogillar.

Grattis till awarden.

Kramar @nette

Malin, Costa Brava sa...

Känner igen mig i nummer 3.