onsdag 15 december 2010

*tjuter som en skolflicka*

(UPPDATERING 16 Dec : VERKAR IDAG TILLFÄLLIGT SLUT HOS NÄTBOKHANDLARNA. Beklagar omaket.)

Yaikes!

Har just förstått att min nya bok redan blivit tryckt, i rekordfart, och finns tillgänglig för leverans - innan jul!

Hos
Adlibris
och
Bokia
och
Bokus.


Jag är mållös.
Mitt barn har blivit vuxet och flyttat hemifrån - utan att jag märkte något.
Så känns det.
Men på ett underbart sätt.

GLÖM att nån sketen surfplatta eller kaffemaskin skulle vara årets julklapp va. ;o)

33 kommentarer:

Arild sa...

OK! Beställer på en gång! Det blir en kul jul!

Amanda sa...

Å, fina du.
Kanske inte så "kul" men ... förhoppningsvis en resa.

Sisters in Yarn sa...

Grattis!

Maria Turtschaninoff sa...

Härligt! Grattis!

Ms Stiffneck sa...

Jaaaaa!

Jag har väntat.

Malin, Costa Brava sa...

WOW, kul! tjihoo

Annelie sa...

Äntligen! :-)

Yvonne sa...

Kul! Grattis!

Marie sa...

Beställd! Julklapp till Marie från Marie...:-)
Spännande! Stort grattis!

TUTT sa...

Åh åh åh!
Beställlllaaaaaa!!!
Fan vad skoj! GRATTIS!

Saltistjejen sa...

Å wow! GRATTIS!!!!!

Amanda sa...

Å tack!!!

Anna sa...

Åh grattis baby! Det var DET som förvärkarna handlade om.

Amanda sa...

hahaha
tack

ja metaforen är faktiskt inte helt opassande

dubbelleverans helt enkelt

Marie sa...

W.O.W vad fantastiskt!!!!!

Frågan är om man ska säga att man önskar sig eller om man beställer direkt för att den inte ska ta slut. YES!

Grattis!

Linda U sa...

Så fin - liksom du i senaste Femina! En riktig prinsessa!

Amanda sa...

Oj, tack!

(Vilket nummer? Ute nu?)

Anonym sa...

Hick!

Mamma, pappa, maken - har ni redan varit duktiga och köpt till mig, eller går det fortfarande att uppdatera önskelistan..?

Gnestakänslan sa...

Oj, anonym ville jag ju inte vara.

Sara sa...

Grattis, vad kul!!!

http://0glorybox0.blogspot.com/2010/12/julklappstips-15-julrys.html

Veronica sa...

Köpt! Julledigheten kunde inte börja bättre! Åh vad jag LÄNGTAR, God Jul!

Ina sa...

Underbart. Och den kommer innan jul blev jag lovad på beställningskvittot. Halleluuuujah.

30-nånting sa...

Wohoooo, jag måste också beställa bums!

Anneli sa...

Så mycket grattis!!!!
Måste betälla på en gång (trots att jag inte riktigt vågat läsa din första än som står i bokhyllan) :)

Anonym sa...

Oj. Här går det undan!
Grattis!

/Jessica

Amanda sa...

Å, tack snälla.
Blir alldeles rörd.

(har inte sett den själv ... gnyy ... vill KLÄMMA)

Perny sa...

Grattis, va roligt! Den ska inhandlas snarast!

Markus sa...

Grattis! Det kan inte vara ofta boksläpp tidigareläggs.

Marie sa...

NÄmen å vad kul!! Ska genast kolla vart den snabbaste leveransen finns... :)

Johanna sa...

Roligt!! Och jag ska verkligen försöka våga läsa den - inte min genre ju, så ta det inte personligt, bara för livlig fantasi som sätter igång med hemskheter.

Amanda sa...

Du vågar. En bok ska vara en resa - om än inte alltid en helt behaglig sådan.

Ina sa...

Nu är re lite "VEM VARE SOM KASTA?"
eller rättare sagt: "VEM VARE SOM BESTÄLLDE SISTA BOKEN SÅ MIN INTE KOMMER!?!? VA VA VA VA VA?????"

/Nu jefligt surig och besviken Norrbottning.

Amanda sa...

Ååå, men faaan då.

Jag misstänker att de kära distributörerna f*ckat upp lite här.