söndag 19 december 2010

Välkommen till The Overlook.

12 kommentarer:

Anna sa...

HAHA!

30-nånting sa...

Jag tänkte just skriva hur hääärligt ni såg ut att ha det, men så såg jag... Huvva!

Markus sa...

"room with a view"

ordverifiering: fooling

Pernilla sa...

Vilken app har du använt då?

Maria Turtschaninoff sa...

Det tog ett tag innan jag såg! Cree-py!

TUTT sa...

Jodå. Det tog en stund innan hjärnan registrerade. Jisses. De där två är sååå creepy. Inte de främre två alltså, utan... ja du fatttar.

Ina sa...

OOh. Tvillingarna är mina favoriter. Forever and ever and ever.

Amanda sa...

hehe

ingen app, bara good old fashioned Photoshop, 'klippt & klistrat' digitalt.

Jenny sa...

Ha ha nä va bra! :)

Titti sa...

Åh fy vad läskigt! Nu kommer jag spendera resten av dagen med att kika över axeln.

Amanda sa...

hehehe

(fast just det där är bara stortoan med krypvinden, den är inte så läskig

Felix rum, till vänster om det, har mest "aktivitet")

Berit sa...

Heh heh, denne var veldig bra. :) Håper det går bra på Overlook og at dere ikke er for innesnødde. Og at alle økser ligger ute i garasjen.