torsdag 20 januari 2011

Den största inspirationen

jag har, han sitter här.
Plågsamt göllig just nu.
Så där så att man får ont i hjärtat.
Så där så att man ligger och bara high-five-ar sig själv; "Yeah, jag vann högsta vinsten!", fast det är tredje jobbiga natten i rad.

Ska påminna mig själv om detta nästa vecka när jag är redo att sälja honom billigt.

Toddlers:
Universums värsta psychos.
Och universums ljuvligaste keruber.
För annars skulle de andra djuren i gruppen aldrig i helvete tolerera dom.
Smart, Moder Natur. Smart.

P.S: Han såg just den här bilden, blev skitglad och skrek "Essex!"
Första gången han identifierade sig själv med (typ) sitt eget namn.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen känslan...
Och nu, nu finns Döden på en blek häst att "gilla" på Facebook - och det gör jag utan att ha läst den ;o

/Jess!

Amanda sa...

hehe
coolt!

(Jag kan ju inget om Facebook ... du säger till om de är nåt jag borde ha koll på där va? )

Anonym sa...

Appsolut!

/Jess

30-nånting sa...

Haha, jag förstår precis vad du menar.

"Vill se Pingu"
Och i samma sekund som Pingu går igång.
"Vill I N T E se Pingu" gärna upprepat en sisådär 100 gånger.

Mycket ombytliga, men mycket härliga!

Och han är ju så sööööt din pöjk.

Arild sa...

Essex! Coolt namn : )

Amanda sa...

"Essex: Come for the sandy beaches - stay for the money grabbing bitches."

;o)

http://4.bp.blogspot.com/_9LIzb2Wsm2Q/TLSynnKP67I/AAAAAAAAAM0/yYYbq7F7dS4/s1600/this+is+essex.jpg

TUTT sa...

An Essex, boy, huh? Oh dear...

De kallar mig Skrållan sa...

Det finns ett ord för det, exakt det! Utseeendet som barn har, oavsett om det är djurbarn eller människobarn, att det där uteseendet är till bara för att man ska tycka att de är söta och vilja ta hand om dem. Försökte goggla men hittade inte. Det finns i alla fall ett jätteavancerat och specifikt ord för just det.

Amanda sa...

Å, jag veeet! Kommer inte heller på't.

Ska fråga E - han är trots allt docent inom det där kömplicerade.

Amanda sa...

Tutt, ja du ser ju: F lever i sina randiga ironiska glamrock-leggings. Very Russell Brand = essex-kille!

Tante Jul sa...

Hihi, Essex!