torsdag 27 januari 2011

Har vi en date?

På Alla hjärtans dag, månd 14 feb, ska jag författarchatta i regi av Boktipset.se.
Kl 19:00 på Boktipsets Facebook-sida, öppen för alla.
Min första chat! Det vore roligt om du ville titta in.

En tanke jag har är att vi kunde "spara" prat om 'Döden på en blek häst' dit.
Så att vi inte avslöjar för mycket för den som ännu inte läst.
Alltså, så att vi inte försäger oss om boken här i bloggkommentarerna till exempel.
Vad tycks om det?

Vi kan ladda med hjärtformade praliner och lite bubbel på olika håll tycker jag.
Och spökig mysbelysning. (Jag gör mig bra i sådan.)

Välkommen.

7 kommentarer:

Pernilla sa...

Lovely. Låter skoj! Min bok är på väg har jag fått veta. Ska försöka våga läsa.

Marie sa...

Åh så roligt! Jag tror min bok kommer med posten idag, eller möjligen i morgon. Så vältajmat! Då är det bara att kasta sig över den då, så man är klar till 14:e:-D

Diskutera den med författaren själv på chatt - (bok)cirkeln är sluten!!! Hurra.

Ska bara samla mod också.

Arild sa...

Och min bok kom igår! Har bara sniffat lite på omslaget än så länge. Luktar gott.

Amanda sa...

Härligt!

Pernilla sa...

http://skrivarmamma.blogspot.com/2011/01/men-faaan.html

Amanda sa...

Pernilla, jag kan säga så här: Jag har sett några amatör-recensioner på nätet + några veckotidnings recentioner och det är dött lopp mellan de som tycker att den är enbart mysig och "(tyvärr) inte alls så vidrig och våldsam som Styggelsen, å vad synd att hon inte tar ut de otäcka svängarna mer, detta är en stor kopp varm choklad i jämförelse - men man klunkar i sig allt till sista droppen ändå" (typ) - och de som tycker att den är "nästan lite för mörk och kuslig".

Jag tror inte den är "hemskare" än Keplers första, absolut inte.

Pernilla sa...

Har inte läst Kepler. Men jag är modig. Jag ska klara det här. Sidan 40-ngt nu. Sedan var jag tvungen att läxhjälpa.