onsdag 5 januari 2011

Jag-jag-jaaag: Ett rykte når mig

att jag skulle vara med i ett aktuellt nummer av Femina.
Intervju på s 150.
Vet ej om det är nr 1 -11 kanske.
Eller sista numret 2010.
Ska kolla upp.

(Varför vet du inte sånt? frågar du.
Är du en diva nu, som får vara med så mycket att du tappat kollen helt?
Betyder det ingenting för dig?

Jo för fan. Det betyder jättemycket för mig att jag anses intressant nog för fina tidningar att prata med. Smickrande är det. Roligt.
Men pressläggningstiden är så lång för såna tidningar, nu jobbar dom typ med sommarens nummer.
Och sen vet man aldrig riktigt om man kommer med eller ej, eller när.
Men jag har bett om ett ex.)

3 kommentarer:

Terése sa...

Nr 1/11. Jättefin artikel. Fotot fick en HEL sida, artikeln två.

Ps. Ordverr; puder (som i snö?)

Amanda sa...

Tack T!!

Jessica sa...

Tog för GIVET att du visste!!
Jag har typ väntat i 10 år på att få läsa om dig i Femina (hade tidningen i många år) - och dansade på små moln när jag läste artikeln när tidningen kom ut. Två veckor sen???
Bra T!