onsdag 26 januari 2011

Nu har jag fejat lite, nu kan DN komma.

Har förstått att journalisten på ingång är extra förtjust i att möta författare i deras bostad.
Vi får se om hon känner så även när hon besökt detta hem. Modigt ändå.

I natt var jag övertygad om att Felix hade ett förtvivlat gråtanfall och att E i princip ramlade ner för trappan och slog sig fördärvad.

E: "Nä, jag hörde inget sånt. Frågar du mig var det kolugnt i huset. Så vad du än hörde så var det i alla fall inte Felix och jag."

Jo jo. Kolugnt?

9 kommentarer:

Annelie sa...

Hoppas det går bra! Ser fram mot att läsa om dig.

Jag hade en gång besök av en journalist som skulle skriva om mig. Medan hon och jag satt och pratade i köket gick fotografen omkring och kollade in/fingrade på resten av min lägenhet. Det var sjukt obehagligt. Förhoppningsvis är DN proffsigare än så!

Amanda sa...

Skulle bara våga.
Då biter Polty fingrarna av dom.

Annelie sa...

Ibland är det bra att ha ett husspöke :-)

Sara sa...

Mäktigt! :) Ser fram emot hemmahos-reportage!

Lo sa...

Sitter med Vi (tidskriften) i knät och har precis läst en recension! Jag tolkar den som positiv- men undrar vad du tycker?
Fina bilden är med såklart!

Jenny sa...

Spännande att få läsa artikeln!

Malin, Costa Brava sa...

Kul!

Yvonne sa...

Tänkbart scenario:
Journalisten: "Du kanske vill gå upp och ta hand om ditt barn som gråter där uppe?"
Du: "Nej, han är på dagis" :)

Amanda sa...

Å å åå, Yvonne, jag älskar det scenariot!!

Jag har inte sett recensionen i Vi men spontant säger jag: Kul att bli recenserad!
Ibland tar jag åt mig, ibland inte. Det är så jäkla mycket subjektiva saker som dpelar in. Men om många säger liknande saker, då är det ibland värt att ta till sig. Positivt som negativt.