torsdag 20 januari 2011

Oj. Jag vågar inte säga det högt

så jag viskar:

Jag tror att man kan få tag på 'Döden på en blek häst' nu.
På riktigt den här gången hoppas jag.

Obeskrivlig känsla.

Här verkar den finnas; på Adlibris och på Bokus.

Just nu pratar jag med Boktipset.se om ett bra datum för en live-chat om boken där någon gång i februari.
Återkommer när jag vet mer.
Har aldrig gjort något sånt, men jag tycker det verkar vettigt att hålla diskussioner och frågor med bokcirklar och enskilda som redan läst på ett eget ställe.

För man vill ju inte råka snubbla över för mycket av handlingen innan man läst den själv va?
Jag är allergisk mot sånt. Läser helst inte ens beskrivningen eller baksidan.

16 kommentarer:

@nettes lilla blå sa...

Klicketiklick..så där ja. Nu är den på väg hem till mig. Ska bli spännande att läsa den.

Kramar @nette

Ms Stiffneck sa...

åh.
jag som precis igår köpte böcker på adlibris och VILLE HAA den. och DÅ fanns den inte. Typiskt.

De kallar mig Skrållan sa...

oj, att jag inte tänkte på det! Måste ju ha med den till Egyten! Undrar om Adlibris hinner leverera tills tisdag...

30-nånting sa...

Sådärja, nu är den beställd och det ser ut att funka den här gången! Kul!!

Ann-Katrin sa...

Har slutat helt med baksidetexter, de ger bort fel saker och säger oftast inte någonting om språket. Jag öppnar böcker slumpmässigt, läser tre meningar i följd. Vill jag läsa mer köper jag boken. Eller lånar den. Funkar jättebra!

Arild sa...

Japp, fick mail från adlibris och var precis in och beställde den : )
Äntligen!

Alley Cat sa...

Jag har beställt nu och väntar med spänning! Har haft den bevakad ett tag och nu äntligen... :-)

Malin, Costa Brava sa...

Du hörde på svt va att din bok var den de sa skulle bli vad de såg fram emot under 2011. ;)

momo sa...

Jag har varit och tjatat på några boklådor, för sakens skull liksom. Ska gå tillbaka och köpa ett ex på en av dem, snarast. :)

Amanda sa...

Coolt!!
Känner mig hedrad.

Anneli sa...

Underbart! Grattis! Jag beställer på en gång :)

Anonym sa...

Jag har bett mitt bibliotek här köpa in den. =)

Amanda sa...

We-hey!!
Härligt.

Pernilla sa...

Det kliar i min klickhand. Men det låter så läskigt. Jag är lite rädd för gengångaren och sånt. Men jag klickar nog snart. Om jag törs. Jävligt snygg är den i alla fall!

Jag tycker att du behöver komma till Sverige och ha en trevlig bokkväll. Hos mig t.ex. :) Det gör alla stora författare. Malin PG har gjort det. Simona A ska det.

Amanda sa...

Det gör jag gärna vid tillfälle Pernilla!
Klicka på du.
;o)
Det är verkligen inte otäckare än Malins senaste - men på lite annat sätt.
Och jag tror det är nyttigt att bli lite omskakad ibland jag ...

Ina sa...

Nu är det beställt, så nu håller vi tummarna riktigt jävla hårt allihopa. Okej?!