fredag 14 januari 2011

"Skräck med mysfaktor."

Fin ny intervju, tack TT, det var kul! Här.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar!

/Jess

Arild sa...

Men oj, vad det händer saker i ditt liv. Positiva dessutom! Glädjande :)

Mats Strandberg sa...

Ser fram emot! Har du sett att du och jag & Sara (bara!) blev omnämnda av Jessika Gedin som spännande böcker att se fram emot?
http://mats-strandberg.blogspot.com/2011/01/cirkeln-har-gjort-tv-debut.html

Amanda sa...

Yup, det är jätteroligt.
Det är förlaget som jobbar häcken av sig för att jag ska få lite utrymme, sånt här kommer ju inte av sig självt.
Teamwork.

Mats, tack, jaaa jag såg/hörde! Stört kul. Jessika Gedin är en husgud för mig så det går knappt att greppa.
*cirkeln-pepp*
*cirkeln-pepp*

Anonym sa...

Hujedanemej stackars fosterbarn. I alla fall. Tänkte bara säga att i fredags, tror jag det var, så var det ett program på P3 klockan 10-11-någonting. Där lämnades Styggelsen som boktips.
SLA-Petra

Maria Turtschaninoff sa...

Fanntastico! Amanda! And so it bgegins... :-)

Annelie sa...

Vad kul! När jag läste om Maja började jag längta efter att läsa mer om henne. Vill ha svärta.

Amanda sa...

Tack tack ni goa.

TUTT sa...

Åh! Sketabra. Nu ler Skövde och nickar lite åt väster. Joråsåatt. Nu syns hon lite överallt. A-manda.

Amanda sa...

hö-hö

bögdens tös, änna?

Anonym sa...

Aa...nu gäller dä å hänga mä. GP ida´ åckså! Va kåmmer mera tro?

/Jess