söndag 16 januari 2011

"Snygg kille!"

Alltid lika spännande att se vad folk i familjen hajar till på när man sitter och surfar.
E vet ju inte riktigt vem nån är i Sverige och kan inte läsa texterna så det är kuligt när han kommenterar.

En grej han hakat upp sig på alldeles kolossalt är att SvDs startsida alltid har så otroligt många 'inställsamt leende kvinnor' på bild. Ooo-kej.

Och sonens emfatiska
"INTE mamma!" när han såg Katrins header är ju nåt jag redan nämnt.

Igår kom då en söt grej:

E får syn på Mats nya blogg-header över min axel. Jag noterar i ögonvrån att han får ett stygn av svartsjuka i blicken. Jag känner igen det där stygnet, det blir samma när jag spanar in nakenbilder på Calle Schulman (för hur ska E kunna veta att det är ironiska nakenbilder?).

Stackars E. Vad ska han göra? Ska han säga nåt, eller låtsas att han inte sett den där hunken Mats vars sida jag så glatt surfat in på?
Han bestämmer sig för att vara cool:

"Snygg kille! Frän.
Liknar min farsa när han var yngre, lite."
(pekar på randiga tröjan)

2 kommentarer:

Mats Strandberg sa...

Hehehe!

Amanda sa...

jag är också förtjust i den randiga - på den som har armarna för'n