måndag 31 januari 2011

Tack goa Perny

för fina ord och utmärkelse!

Mina svar:
TA UPP NÄRMASTE BOK, SLÅ UPP SIDAN 18, RAD 4. VAD STÅR DET DÄR:
"He followed Glass towards it down an aisle of packed goods stencilled 'Fragile'."
(Ian McEwan - The Innocent)

VAD VAR DET SENASTE DU SÅG PÅ TV:
'Timmy Time' med Felix.

BORTSETT FRÅN DATORN, VAD HÖR DU PÅ JUST NU:
Element och rör som knäpper och surrar.

NÄR VAR DU SENAST UTOMHUS OCH VAD GJORDE DU DÅ?
Igår, var ute med plåtburkar, glas & plast till återvinningslådorna.

VAD HAR DU PÅ DIG?
Ett svart tält. Stödstrumpor. En sur min.

VILKEN VAR DEN SENASTE FILMEN DU SÅG?
Cloverfield.

SKULLE DU ÖVERVÄGA ATT FLYTTA UTOMLANDS?
Beror lite på var. Om E absolut ville, säg att han skulle få nåt drömjobb, då skulle jag gärna kompromissa några år. Det har han gjort så mycket för mig. Men helst inte när barnen väl börjat skolan. Just nu känner jag bara "orka"!

Jag kan inte välja ett fåtal bland de tusen braiga bloggar jag följer, så jag ber den som känner för det att svara på samma frågor. För jag är nyfiken.

5 kommentarer:

30-nånting sa...

Kul, jag har precis svarat.

Amanda sa...

Yay! Stödstrumps-brigaden.

Marie sa...

Kör den på bloggen idag jag med:-)

Amanda sa...

Gör du rätt i!

Eva sa...

Svarat, lite såhär i efterhand.