onsdag 5 januari 2011

Törstig på mjuka färger.

Dagens inspirationsbild för mig. Thänk GÅDD att jag inte bor nära någon Anthropologie-butik (bilden är från affären i San Fransisco) för då skulle jag bli helt utblottad.

Jäklars vad Urban Outfitters storasyster har träffat rätt hos mig. Det är fan pinsamt. Trillar du dit lika hårt som jag? Finns bara ett sätt att ta reda på det: Beställ din katalog här.

(Nej jag är inte sponsrad. Men jag har aldrig menat det mer när jag säger: I WISH.)

Det här inlägget är inspirerat av Gudrun Sjödén-diskussionen borta hos Tutt.

2 kommentarer:

Tante Jul sa...

(...jeg tror ikke jeg tør å klikke på den linken, jeg...)

Amanda sa...

som "tur" är så är allt så dyrt (enligt mina mått mätt) att jag aldrig kan köpa nåt

*viskar: utom en klänning en gång som Helena Bonham Carter tyckte var snygg så det var ju 'värt'

och en kappa, på rea*