tisdag 8 februari 2011

Jag har fått FB-hjälp nu

(av förlaget, tack!). Med att lägga ut en 'tillfällig profil' på Facebook som jag ska använda på bokchatten på måndag.
Sen försvinner den.
(Jag kan bara inte sätta mig in i FB, det skulle vara att bre sig själv lite för tunt känner jag.)

Chatten då:
14/2 kl 19
.
Flera bokcirklar & enskilda läsare har anmält sig redan, jättekul!
Man gör tydligen det via 'Döden på en blek häst'-sidan på FB (eller möjligen genom Boktipset på FB) - och får då lite opublicerat bonusmaterial. Om jag fattat rätt. Allt är gratis förstås.

Hoppas du vill titta in på måndag! Fokus är på boken. Allt annat kan vi ju prata om här, men jag tror att min förläggare tittar in på chatten också och skrivarprat är ju min (och hennes!) hjärtefråga så lite sånt hoppas jag vi hinner med också.

2 kommentarer:

Christin sa...

Oh why, WHY, väljer ni Alla Hjärtans Dag till detta? :) kl. 19 sitter jag och mannen som bäst på Sjöbaren i Haga och hånglar, liksom! Hoppas ni får en god pratstund, och jag är ledsen som missar det! Särskilt skrivarpratet. Sådant mår vi bra av.

Kram kram!

Amanda sa...

Icke jag som valt!
Men jag gissar att chatten kommer att ligga kvar ett tag så man kan läsa efter i a f. Ha så mysigt!