onsdag 23 februari 2011

Lite mor- och barn-porr.

Min lilla härmapa är pappa upp i dagen.

14 kommentarer:

Gnestakänslan sa...

Men lilla snuffelisnutt. Vad svårt det blir att förmedla något när man bara vill utstöta läten, inte ord.

@nettes lilla blå sa...

Grattis till Greta ! Så söt.

Kramar @nette

Yvonne sa...

Ja, man vill bara säga "puttinuttinutt" när man ser såna här (bebisen) ;) Söta är ni!!

Christin sa...

Så fina ni är :) både du och lilla knytet.

Arild sa...

Å den ögonkontakten! Så bedårande de där små sakerna är och så totalt beroende av snälla föräldrar. Svindlande.

Terése sa...

Men ååååh. Hon rynkar pannan. Pöööööööt!

Nähä, man kanske skulle ta och baka sig en bulle ändå.

30-nånting sa...

Åh åh åh... Vilken sötnos.

Anonym sa...

Haha,ja t o m en okänd ser faktiskt dragen. Men hon är fin som en ädelsten lilltösen. Och grattis även till sagan! Du inspirerar mig med ditt liv, ditt driv, ditt mod och tack för du delar med dig.

Malin sa...

Stort grattis till lillan! Och till tvåbarnsfamiljelivet=)

Amanda sa...

Tack!
Nu sover hon/dom ... en stund.
Borde jag också göra när jag tänker efter.

CECILIA sa...

Men gud vad SNYGG du är! jag såg ut som ett vrak i flera veckor efteråt, ville inte ens vara med på några bilder. Mycket pga havandeskapsförgiftningen, såg ut som en blåsfisk och var helt kritvit pga blodförlusten. Men du däremot, gorgeous! Och Gretchen också förstås. Blir redan sugen på en till hehe.

Ina sa...

Men åh. så söt!

Amanda sa...

Det är ju allt annat än kul att få prematura barn men man återhämtar sig å andra sidan snabbare = hinner aldrig bli tokgravid, vätskefylld, överburen, totalt sömnrubbad osv.

Men jag har skaplig blodbrist, det är bara smink, haha. Allt för att känna sig lite mänsklig. Och dagen vi lämnade BB var jag som en spärrballong av vätska av nån anledning (åka-hem-stress?), trodde fan kinderna & vaderna skulle spricka. Ah, the glamour of childbirth.

Monica O Kolkman sa...

Stort grattis till lilla underverket!

Ps Har recenserat din bok Döden på blek häst på min recensionsblogg