onsdag 30 mars 2011

Kul x 2.

Måste bara kika ut från sjukstugan lite snabbt och säga att vi är galet glada över två saker idag:

Dels har BTJ beslutat framställa Döden på en blek häst som icke-kommersiell talbok! Den blir klar i mitten av april och kommer då att finnas tillgänglig för personer med läshinder.

Och: Döden på en blek häst ska ges ut i ett annat land!
Boken har sålts till Tyskland, till förlaget btb/Random House. Tod auf ein fahles Pferd helt enkelt. Eller det kanske är fel ord? (Min tyska är tyvärr helkass.) Så. Nu kryper jag tillbaka in i kopp-träsket igen. Hej då på ett tag.

11 kommentarer:

Linda U sa...

Grattis, bästa!

Eva Larsson Södergren sa...

Oh, Grattis, Grattis!!

(Har inte hunnit läsa Döden på en blek häst än men det kommer, det kommer!)

Speja sa...

Stort, stort grattis!!

Gnestakänslan sa...

Krattis!

Min mest bestående känsla efter att ha läst klart Döden var: "Men VARFÖR är jag inte 18 bast och har hela livet och alla utbildningsåren framför mig så jag kan åka till oxford NU och börja plugga nåt kreativt där??"

Miljöbeskrivningen sörru. Satt som pinnen i bajset.

TUTT sa...

ÅH ÅH ÅH! Grattis! Fan vad KUL. Nyhet nummer ett måste jag genast förmedla till min älskade bibliotekarie.

Ninas skrivarlya sa...

Grattis, vad roligt! :)

Marie sa...

GRATTIS!!!!!! :)

30-nånting sa...

Herregud vad kul! Stort stort grattis x 2

Anonym sa...

SÅ kul.
Grattis.
/jess

Amanda sa...

Varma tack!

Sara sa...

Stort grattis! :D