lördag 26 mars 2011

Nu dräper jag mig själv.

Nu har vi kört denna sex gånger i rad.

5 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Hahahaa! Jag skrattar ihjäl mig!!!
har MADONNA gjort denna?!?!?! Shit! Själva sitter vi och repeatar väääldigt konstiga, dåliga och hrm, fantasifulla....??? versioner av densamma...
Kanske ska visa denna för dottern nu?

Amanda sa...

jag tror det är en imitatör/hyllningsartist (Mad Donna?) men pra producerat tycker jag!

(Felix älskar bebisen, och när den plötsligt blir den ganska bistra Madonna)

Alma sa...

Ok, jag är inget fan av sången, men hurra vad glad jag är att jag hittat denna blogg! Mycket för att jag i smyg vill bli (läs: kan gå itu av längtan efter att bli) författare/illustratör men också för de vardagliga inläggen. Får nog masa mig till en bokhandel och köpa dina båda böcker tror jag, tycker mycket om ditt sätt att uttrycka dig.

Amanda sa...

Hej Alma,

Välkommen! Och tack för fina ord, jag blir glad.

Ina sa...

Lol!

Återkom när du tittat dig less på den här: http://www.youtube.com/watch?v=FbYtASAakAI