tisdag 29 mars 2011

This just in:

Sams.

8 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Bra.

Amanda sa...

Ja!

30-nånting sa...

Skönt.

Och jag tycker redan nu att hormonvågen är över...hade varit gott att få ha den ett par veckor till.

Amanda sa...

Instämmer! Gjorde även tant Dr som sa att det kunde vara nåt med sköldkörteln - inväntar provsvar.

Den besatta sa...

Skönt! Jag kom nyss hem från mysig träff med min bokcirkel. Jag föreslog att vi skulle läsa Döden på en blek häst nästa gång, och de nappade direkt! Jippie! Äntligen får jag köpa den :-)

Amanda sa...

Men gud vad kul!

Spoilervarning innan man har läst, men möjligen matnyttigt diskussionsunderlag här (bokcirklar ställde flera bra frågor):

Bokchatt från februari alltså:
http://www.boktipset.se/blogg/boktipset/44108

Den besatta sa...

Men åh vad kul! Tack för länken, ska försöka spara den utan att läsa innan jag läst boken. Lovar att återkomma med rapport om vår träff.

erika sa...

Heja!