tisdag 5 april 2011

Dagens über-ytligt: Mitt drömreportage.

Å vad jag önskar att någon reporter (Anne?) ville åka till USA och göra ett stort glammigt porträtt av världens snyggaste 70-åring Linda Gray (Sue Ellen i Dallas).

Känner mig smått besatt av tanken faktiskt.
Hon verkar så otroligt härlig. Glad så det strålar. Jag vill veta allt om henne!

Hur blev hon skådespelare?
Hur var hennes liv vid 20, 40, 60?
Har hon stoppat tiden med hjälp av hormoner? För- och nackdelar med det i så fall?
Hur var det att bli Sue Ellen med hela världen? Hade hon kul med dom andra i produktionen?
Vilka skönhetsingrepp, och i så fall i vilka åldrar?
Hur är det med kärleken?
Maten?
Alkoholen (Sue Ellen var ju alkoholiserad, hur var det att spela)?
Vad använder hon för underkläder?
Hur känner hon inför re-maken av Dallas?
Vad läser hon?
Vilka kloka livsråd har hon att ge?

Och exakt hur mycket hatar de andra panchosarna henne?

9 kommentarer:

30-nånting sa...

Haha, jag är bara 33 och känner att jag hatar henne en smula...

Mycket snygg och det är ett reportage jag gärna skulle vilja läsa!

Amanda sa...

eller hur?!

alltså, det måste ju vara genetiskt, kolla vaderna, fötterna, huden på bröstet! kan man fejka sånt? nej.

eller så handlar det bara om ett liv i balans och rätt inställning
(yeah right)

Eva sa...

heter det inte penschis, eller pensis kanske..? hm, hur få reda på vad som är praxis i detta fall?

ska du inte skriva reportaget själv?

Amanda sa...

I wish, men min verksamhet som frilansskribent ligger i lååång dvala

(det skulle vara om Carina Nunstedt hör av sig då ;o)

Anonym sa...

Håller med!

Jag fullkomligt älskar henne och jag önskar att just du skulle göra reportaget!

Shit vad Dallas var bra, jag får faktiskt gåshud när jag hör introt, haha!

Sofia

Amanda sa...

me too, jag tycker nästan introt är sensuellt på nåt pampigt vis!

Eva sa...

maila carina med en länk till ditt inlägg! om linda g låter sig intervjuas (och inte är för dyr - men det borde ju vara promotion om hon jobbar fortfarande)borde det ju vara klockrent.

Amanda sa...

grejen är snarare om inte jag är för dyr



OBS SKÄMT

Anne sa...

Mmmmm, låter intressant;))
tyvärr får jag aldrig åka utanför landet....snåla basterds