torsdagen den 19:e maj 2011

Fanart: Cirkeln - Anna-Karin. Kunde inte låta bli.

6 kommentarer:

Karl Johnsson sa...

Åh vad fin!

Johanna sa...

Jättejättefin!

cyndi sa...

Nu har jag inte läst den.
(Fast jag är nyfiken förstås...)
Men jag skulle gissa att din fina bild fångar stämningen alldeles perfekt.
Men du...vad heter fanart på svenska då??? ;-)

Johannes sa...

Läste du den i pappersformat? Jag läste den som e-bok och kräktes över alla sär skrivningar, och jag hoppas verkligen att den är bättre på papper än i läsplattan. Skitbra bok, men så trist att tekniken fallerade. Om det nu inte är så att sär skrivningarna fanns där från början och rann igenom alla korrvändor...

Cornelia sa...

Superfin bild! Kommer du att måla de andra tjejerna också? :)

Amanda sa...

Tack!

Läser själva pappersboken, 150 sid so far & inga särskrivningar som jag sett.

Kommer nog inte att rita så många fler (tiden, tiden!) men är mkt sugen på att teckna rektorn...