onsdagen den 4:e maj 2011

Helrenovering pågår.

Snart går E ner på deltid ett tag för att vara mer förälder och mindre galen vetenskapsman.
(Och för att visa arbetsgivare och kollegor att moderna män minsann tänker investera i att pausa karriääären lite under småbarnsåren, trots att inte staten hjälper till här. Yay!)

Hur som helst. Nu jävlar blir det lite me-time. Lite renovering.
Och när jag har varit på pedikyr så tänkte jag absolut låta mina fossingar testa dessa ('Logan Clog', från kedjan Miss Selfridge).

För visst kan du höra det?
Hur dom viskar mitt namn?

"A-maaan-daaa ..."

7 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

Jo visst hörs det, ända hit bort!

Annelie sa...

Jag tycker mig höra A-neee-liiie... men det kanske är ett par skor i en butik närmare mig som viskar.

30-nånting sa...

Ja det hörs på lång väg!

Amanda sa...

Känner att rosetten på hälen kan vara en vattendelare.
Älsk eller hat?
Älsk enligt mig.

Men är dom inte någorlunda bekväma blir det marsch pannkaka retur.

Pernilla sa...

Jag hör! Men bekväma? kan de ju inte vara. Inte när de är sådär höga.

Amanda sa...

Nä, okej, men så att man kan stå i ett hörn och le och dricka bubbel utan lokalbedövning och stora köttsår alltså?

(Har alltid platta skor med mig i tantpåse ifall man typ måste GÅ mer än fem meter.)

TUTT sa...

Klart ma-ma ska ha nya pjux!