onsdagen den 25:e maj 2011

Seminarium på Bok & Biblioteksmässan!

Du som hängt här ett tag är ju redan antagen, eller en bra bit på väg.
Skål för det!
Men goda råd är till för att spridas och därför är jag så himla, himla glad för den här möjligheten:

Så blir du författare
Camilla Läckberg, Amanda Hellberg
Lörd 24 sept 11:00 - 11:45

"Camilla Läckberg, civilekonom, deckardrottning och Sveriges mest säljande författare, har alltid varit
frikostig med råd och tips om hur man skriver deckare. På hennes hemsida finns en mycket praktisk
deckarskola som har rönt stor uppskattning.
Litteraturvetaren Amanda Hellberg, aktuell med skräckromanen Döden på en blek häst, kämpade länge för att bli utgiven. På sin blogg skriver hon både om författandets hantverk och hur man ökar sina chanser för att bli utgiven genom att agera rätt mot förlagen.
Under detta seminarium kommer de generöst att dela med sig av sina hemligheter!
Moderator: Maria Neij, litteraturkritiker."

19 kommentarer:

Hanna sa...

Wohoo, jag kommer!

Arild sa...

O, fi fan va roligt! Jag ska göra mitt allra bästa för att vara där ni är!

Susanne B sa...

Kommer! Och vill även tacka för de tips du redan gett här :-)

Andrea sa...

*antecknar*

Malin Roca Ahlgren sa...

Jamen då vet jag nu vilken dag jag ska välja, eftersom jag bara tänkt gå en dag. Ses där :)

Annelie sa...

Jaaa, jag kommer!

Christin sa...

Jag kommer, jag med! :)

Anonym sa...

Kommer! *glad&stolt*

Jess

FRIDA sa...

Åh vad det låter spännande! Jag blir jättesugen ;-).


Kram Frida

Anneli sa...

Jag vill verkligen komma!

Amanda sa...

Yeah!
Vore ju hur kul som helst att ses vänner!

Nina sa...

Coolt! Avis, avis, avis! Jag lär nog dyka upp i dimman.
/Nina

TUTT sa...

Woooo-hooooooo!
We'll be there, the Bibliotekarie and Tutt. Ska bli kul att träffa dig, La Camilla och alla som hänger här! :-)

TUTT sa...

Snygg bild förresten.
Och nu till den viktiga frågan: Vad ska du ha på dig?

Marie sa...

WoW!!!

Jag kommer också! Hurra.

Amanda sa...

kläder.

och ett skräckslaget leende?

Andra intryck sa...

Det här går inte att missa, jag kommer!

Simona sa...

Jag kommer kanske en dag. Men inte för seminarier. Nope, nej.

Hörde jag någon prata om episk bartömning....

Amanda sa...

he he
jag var stor i orden men liten på jorden där känner jag, Simona

men jag ska göra mitt bästa dammit

mvh,
späckat mässprogram + blir skitfull av 1,5 glas bubbel
;o)