onsdag 24 augusti 2011

Födelsedagspresent till mig själv.

Ena lita tantaskål te' ena lita tant.

13 kommentarer:

TUTT sa...

Gratulerar, lilla tanta!

30-nånting sa...

Men grattis! Hoppas dagen blir fin.

Amanda sa...

Tack!
Det var i helgen. 38 bast. Bra. Känns bra.

Gnestakänslan sa...

Maguuuu har ho gått å blitt stora damen. Ja sär ja sär. En får te å gratulera då ja. GRRRRATTIS till en synnerligen välsittande ålder.

Lisa sa...

You wear it well, love. Välkommen tillbaka!

Amanda sa...

Tack!

Christin sa...

Stooort grattis!! :) jag är så nedrans glad att du är tillbaka, din blogg är bland dom bästa, best of the best, så att säga!

Kram!

adrenalin sa...

Grattis! Och skönt att du är tillbaka!

Amanda sa...

Tack och tack!

Malin sa...

Grattis! Vilken tur att man inte blir tant förrän man fyller 38 år då (själv blir jag snart 35)

Amanda sa...

tant is a state of mind

(jag har varit kulturtant sedan jag var 11)

Yvonne sa...

Bah. Bara 38... ;) Gratulerar så här i efterskott då! Hoppas du fick nån liten mer fin present! Tantskålar ska man inte förakta! :)

Amanda sa...

Tack!
Fick en finteckning!
Och finbubbel.