lördagen den 3:e september 2011

Drottningmötet.

Jag veeet.
"Säger människan 'Bokmässan' en gång till så stryper jag henne."
Men jag måste ju.
Det betyder oerhört mycket att jag får komma dit.

Och lördagen 24/9 kl 11:00 är det drottningmöte.
Deckardronningen och skräckdronningen:
Camilla och jag.
Vi har fått äran att hålla ett seminarium med Maria Neij som moderator om hur vi knäckte författarkoden och hur du också kan göra det om du drömmer om publicering. Yrkeshemligheter och insidertips - goda råd är till för att dela.

(Och det faktum att alla mina bloggläsare blivit antagna i år [jo men nästan] har inte passerat obemärkt om jag säger så.)

I veckan ska vi bolla upplägg och jag vill jättegärna ha ditt input nu.
Vad, exakt, tycker du att vi ska prata om?

Tack!


P.S: Dessutom signering hos Månpocket fred 23/9 14:00 - 14:30 - tiden mellan Camilla Läckberg och Håkan Nesser, hahahahaaaa jag kommer slakta dom (ja tjenare).

Samt "korsförhör" (hehe) med mig på Deckarscenen sönd 25/9 10:00.

9 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Gudars vad mycket skoj det är den här gången, jag måste skaffa seminariekort!

Amanda sa...

Gör't!
Seminarierna är det bästa med mässan.

CECILIA sa...

Men hallå, hur coolt som helst! Önskar att jag kunde komma. Mkt trevligt att du är tillbaka från sommaruppehållet förresten.

Amanda sa...

Tack Cecilia!

Marie sa...

Ååååhh! Tjata hur mycket du vill om bokmässan, vi kommer! Och till universeum - tack för det tipset! Men hur gjorde alla för att bli antagna egentligen??? Hmm. Skrev antagligen. Dags att sätta fart nu!

Amanda sa...

Marie, you said it ...
;o)

Elin H. sa...

Faanihelvetesjävlakuk.

Du är inte där på torsdagen? För då bussar mitt kära uni upp mig och resten av klassen.

Maria sa...

En stilla undran bara: Hon som ska sitta mittemellan drottningarna, behöver hon öva in nån speciell hovnigning eller så? Eller köra "Majestic English" och säga "We are not amused"?
Blink-blink.
/Maria

Malin Roca Ahlgren sa...

Då kommer jag dit kl 10 o hälsar på dig, ska bli jättekul. O grattis till nytt klart manus.