fredagen den 30:e september 2011

Hej då.



Kom gärna tillbaka.
Vi är alltid här.

9 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Har ni spöken? Vi har sex stycken. No kidding.

Erica sa...

Va roligt med en liten rundtur! :) Mysigt, och hur söt är inte Felix?!
Din blogg är en favorit, men detta är nog min första kommentar tror jag. Tack för härliga inlägg!!

adrenalin sa...

Tack för titten! Mycket fint, speciellt ditt arbetsrum.

Amanda sa...

De flesta spökena finns nog inom mig Hanna ...

Tack själva!

Hanna Lans sa...

Aha. Jag har inga spöken inom mig. Desto fler utanför. Inte alltid snälla, de kastar skruvmejslar och käppar. Och härmed blir jag klassad som galen, alternativt new age-flummare ...

Amanda sa...

Kastar grejer?!
Fy fan.
Du vet att jag känner en riktig excorsist va? Högutbildad (psykolog) anställd av Church of England. Han menar att i de flesta fall handlar 'hemsökelser' om personlyg psykos men svär även på att det 'finns nåt' (ie allt från demoner & till att avtryck av händelser kan sätta sig i väggarna - hela spektrat).

Amanda sa...

ps förlåt dålig stavning, matar bebis här va

Hanna Lans sa...

Jag har haft ett medium här. Shitpomfritt vad läskigt det var. Det var efter att jag blivit puttad nerför två trappor och saker flugit igenom luften när jag svurit för mycket. Redigt religiös familj som bodde här i över hundra år. Ingen flyttade härifrån.

Måste skriva en bok om det hela, allt är helgalet. Kanske är det jag som är galen ...? Nej, seriöst, alla som kommer hit känner av det. Ett föräldrapar och fyra döttrar.

Amanda sa...

OMG

jag tror inte på spöken
men jag är rädd för dom