måndag 19 september 2011

Mina framträdanden på Bokmässan.

Fred 23/9

14:00 – 14:30 Signering Månpocket monter B04:22

Lörd 24/9

11:00-11:45 Seminarium K2, Så blir du författare, med Camilla Läckberg & Maria Neij

Sönd 25/9

10:00 - 10:15 Deckarscenen, Korsförhör

13:30 – 14:00 Bonniers monterscen, förläggare Karin Linge Nordh intervjuar Anders Fager (Svenska kulter) och mig.

15:30 - 16:15 Skrivarverkstad på Världskulturmuséet; workshop med Johanna Lindbäck


The rest is möten around the clock. Sjukt pirrigt och kul att få träffa alla medarbetare på förlagen som jag haft massor av kontakt med de senaste åren men aldrig träffat.

Men ska absolut försöka ge mig ut i utställningen och mingla lite också. Säg hej om vi ses, lova!

6 kommentarer:

Susanne B sa...

Lovar :-)

Amanda sa...

Roligt!

Andra intryck sa...

Jag har bokat in ert seminarium på lördagen, ska försöka springa på dig i vimlet också och säga hej =)

Amanda sa...

Härligt, ser jag fram emot.

TUTT sa...

Gud så spännande dagar! Hoppas du får det fantastiskt gott och inspirerande. Because you're worth it!

Amanda sa...

Tack!