onsdag 21 september 2011

Programändring: Fredagens signering flyttad!


Liksom de andra författarna som skulle ha signerat i Månpocket-montern på fredagen kör vi nu lördagen i stället.
Så jag signerar alltså pocketutgåvan av Döden på en blek häst
lörd 24/9 hos Månpocket: B04:22, kl 14.30 - 15.00


Jaha, snart smäller det.
Blir hämtad här hemma kl 7 i morgon. Så civilicerat att slippa dansa upp vid 04:30 för att ta flygbussen till Heathrow på en resdag/arbetsdag måste jag säga, mycket glad för det.

Nu: Lite packning.
Och svälja klumpen i halsen när jag tänker på att vara ifrån kidsen.

Jag (med darr på rösten): "Emmet, tror du att detta kommer att ge dem ... men för livet?"
E: "Nej. De kommer att jubla."

18 kommentarer:

cyndi sa...

Synd att jag inte kan vara där och prata om spindlar med dej, men vi får ta det en annan gång ;-) Ska försöka hinna läsa dina böcker tills dess!

Det gör ont att lämna dom små, men det är på nåt sätt skönt att få längta lite. Tycker jag. Ha så kul på mässan!

Amanda sa...

Instämmer.
Men 3 nätter borta från en sjumånaders ... aj, mitt hjärta.

Lisa sa...

Då ska jag banne mig se till att vara på plats! Och LOVA att du inte pratar om spindlar.

ARILD sa...

Jaha, så då får man pisk om man kommer med en hardcover? Kanske ska gömma den under trenchcoaten...

Var beredd på barn som ignorerar dig när du kommer hem. Det är deras raffinerade sätt att säga att de har längtat efter dig ; )

Gnestakänslan sa...

Röven. Då kommer vi sannolikt inte att ses, om du inte hänger runt på mässan imorgon. SKIT också, jag hade sett fram emot det. Lycka till med signeringen, hoppas kön ringlar sig genom hela mässhallen.

Amanda sa...

Lisa, yay!
Arild, snik in en hardcover du ...
Gnesta, ska försöka hinna hänga runt lite imorrn ... åker du hem på fredag?

Andra intryck sa...

Vad kul! Då ska jag se till att vara där =)

30-nånting sa...

Det kommer att gå bra, men jag förstår klumpen. Den finns alltid där hur mycket man än längtar bort ibland.

Kram och lycka till!

Anonym sa...

Berättade jag, som sällan varit borta, vad jag fick av D (en grabb på snart 9 för er andra) när jag kom hem från Oxford? Ett papper som buktade ut lite mycket på en yta, och där stod det: -Här har jag samlat mina tårar...
Minns nån som sagt: Det som inte dödar härdar ;)

J

Amanda sa...

gulle

Tante Jul sa...

Jippi! Jeg skal bare være der på lørdagen, så da får jeg kanskje en sjanse til å si hei allikevel :)
Skal jeg ta med karameller til deg?

Hanna Lans sa...

Men det passar ju mig alldeles utmärkt! Jag kommer förbi och vill absolut köpa ett signerat ex.

Amanda sa...

KUUUL!
Det blir bloggträffmys i Månpockets monter på lördag helt enkelt!
Jag ber dom ställa fram lite godis Tante Jul, det kan dom gott göra. Men tack för erbjudandet!

Simona sa...

Ack, di små. Det är gräsligt att lämna dem, gräsligt.

Vi får dränka våra sorger med all den målmedvetenhet vi kan uppbåda.
Jag hoppas kunna lägga vantarna på en Styggelse.

Kram!

Tante Jul sa...

...til DEG, mente jeg. Som du kan ta med hjem for å få Felix til å elske deg igjen etter at du har vært borte!

Amanda sa...

Hehe, tack snälla Tante Jul men det behövs inte.

Simona, h:ström, monter B06:40 bör ha ex kvar!

Gnestakänslan sa...

Nä, jag hänger kvar i Göttlabörj hela veckan, tillsammans med mitt baaaarn. Fast jag kör mina mässdagar idag och ev. imorrn.

Det här börjar likna min nära-Python-upplevelse förra veckan. Sju mil från Eric Idle, och vi lyckades aldrig ses. Och nu är vi ju föffaan i SAMMA STAD. This is getting silly.

Malin Roca Ahlgren sa...

Ska leta upp dej. Jag signerar min barnbok på D02:09 sönd 10-11.