tisdag 20 september 2011

Skryt och minienkät.


Fint sällskap.

Trodde inte pocketen fanns i butik än.
Men just det, den där listan är ju baserad på köp till återförsäljarna.
Om nån ser boken så hojta gärna till! Har inte sett den själv än.


Och så en minienkät om mässan från Annelie:


Förberedelser: Detaljplanera eller improvisera?

Skor: Foträta eller klackar?

Verktyg: Papper & penna eller kamera?

Aktivitet: Seminarier eller mingel?

Bokförvaring: Ryggsäck eller tygkasse?

Antal besök: Veteran eller novis?
Mitt emellan, 5 besök kanske.

Inköp: Kort eller kontant?

Språk: Svenska eller tyska?

Vistelse: En dag eller flera?

Dricka: Vatten eller vin?

Författarmöten: Stalka eller stamma?

11 kommentarer:

Monika sa...

Jag kommer att få ett mail från AdLibris så fort den finns i pocket, för den ligger på min bevakningslista :) Men kommer inte Styggelsen ut i pocket också?

Amanda sa...

Nope ... men lösa planer finns. Tror de vill se lite hur denna går först.

Tror dock att mitt gamla förlag h:ström tar med ett gäng inbundna ex till mässan, till extra bra mässpris.
h:ströms monter: B06:40

Annelie sa...

Wow, bra där! Har inte sett den i butik dock.

Kul att du svarade på enkäten :)

TUTT sa...

Åhåjo! I Skövde finns den i butik, säger min mamma. Såklart! Vi ligger ju lite före här.

Lo sa...

Läser den nu- inte i pocket, dock. Är lite uppskrämd och funderar på om jag vågar läsa mer innan min man kommer hem...
Och gillar den, mycket!

30-nånting sa...

Grattis, himmel vad kul att det går så bra för dig och att du får all den här uppmärksamheten.

Än en gång önskar jag att jag kunde hänga lite i Götet i helgen...

Amanda sa...

Tack tack.
Tutt, jippii, jippiii för Skövde!

Lena sa...

Jag såg din bok i pocket version på Akademiska Bokhandeln i Uppsala igår. Men jag ska läsa den i hardback själv, den ligger högt pa min boklista. Jag gillar din blog, kul att läsa kommentarer från en fellow utlandssvensk. Jag har varit Londonbo i 43 år, men är nu alldeles nuinflyttad i Uppsala. Folbokförde mig igår, så är nu en fully-fledged Swede. Scary ....

adrenalin sa...

Köpte den i måndags på Akademibokhandeln i Skrapan, Sthlm!

Amanda sa...

Häftigt. Det känns rent ut sagt skithäftigt. Tack!
Och välkommen (hem?) Lena!

Anna Klara sa...

Fick hem den från adlibris igår! Börjar nog läsa den som fredagsmys.