tisdagen den 27:e september 2011

Världens bästa blogginlägg för blivande författare.

Här är alla länkar ännu en gång.
Så stolt över alla etablerade yrkesskribenter som ville vara med och ge sina bästa tips på det här sättet:

Så blir du romanförfattare i tio steg av Katerina Janouch.

Så blir du spänningsförfattare i tio steg av Ninni Schulman.

Så blir du romanceförfattare i tio steg av Simona Ahrnstedt.

Så blir du ungdomsförfattare i tio steg av Johanna Lindbäck.

Så blir du ungdomsfantasyförfattare i tio steg av Maria Turtschaninoff.

Så blir du copywriter i tio steg av Cecilia Johansson.

Så blir du journalist/skribent i tio steg av Lisa.

Så blir du industriprosaist i tio steg av Johannes.


Och så mitt gamla vanliga då: Bilderboksförfattare i tio steg.

2 kommentarer:

Maria Turtschaninoff sa...

En lista jag är verkligt stolt över att vara med på. Vilket illustert sällskap!

cyndi sa...

Vill du ha så blir du översättare i 10 steg också...nä, jag tänkte väl det. Men jag blir riktigt inspirerad av listorna. Vilken ska jag ta tro... Nä, jag trivs nog bra med det jag gör :-)