fredag 30 december 2011

Dagens bild.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Åh cool bild! Kommer att tänka på den nya filmen Red Riding Hood, vill se! Mycket för att Gary Oldman är med, min favvo <3

http://www.youtube.com/watch?v=PM8V3cHdSC4

Amanda sa...

jaaa
jag vill också se den

cyndi sa...

Å, vi som får hundbesök.
Jag tar inte röda klänningen i morgon ;-)

Amanda sa...

å fy hunnan
passa dig!
;-)

Maria Turtschaninoff sa...

Nej bespara er den filmen! En av de all time sämsta jag någonsin sett. På alla vis riktigt usel. Allvarligt.

Amanda sa...

point taken M
(inte ens fina skådisar, kläder o miljöer?)

Maria Turtschaninoff sa...

Nej nej och nej! Miljöerna förfärliga. Ingen trovärdighet någonstans, inte ens scenbygget. En sån där detalj som störde mig oerhört: flera små random öppna eldar strödda omkring i byn som ingen nånsin sköter om eller ser efter. I en by med trähus och halm överallt??

Fast egentligen: se den och skriv sen vad du tycker! Skulle vara roligt att läsa din sågning av den :-)