fredag 17 februari 2012

Tiiidigt i morse,


kanske 06:35 sådär, var lilla G i pyjamas och Felix hade satt hattar på alla och var helt exalterad och började karva i tårtan. Mästerfotografen E knäppte detta kort.

Han hatar att ta poserade bilder (fast han gör det SÅ bra, tricket är att Motivet, ie Moi, ska ha feeling samt att man tar 300 bilder och förlikar sig med att 298 blir oerhört stirriga & hemska), nej "utan mask" ska det vara om han får bestämma.

Och jag är väl aldrig så "utan mask" som när jag är med barnen.

Nu tar vi helg.
Nästa vecka ska jag försöka blogga om något annat än Greta, m-kay.

P.S: Vet att jag behöver klippa mig, japp. SÅ låg prio på det kan jag säga. Plus att det är lite kul att ha mer än tre hårstrån igen efter det rent ut sagt rätt vidriga första baby-året.

6 kommentarer:

FRIDA sa...

Åh så härligt.

Grattis till Greta!!!


Kram Frida

Amanda sa...

Tack fina Frida!

Andra intryck sa...

Härlig bild =) Grattis till Greta!

Amanda sa...

Tack!

Terése sa...

Kul att se er!

TUTT sa...

Åh! Kalas i gryningen. Ser mysigt ut.
Vad är det för apor som ligger på bordet bakom er?
Nyfiken....