måndag 12 mars 2012

Besök i barnboksland!


Jag hittade en bloggbar bild till.
Det var himla bra att besöka förlagen och arbetskamraterna måste jag säga. Man blir lite småknäpp när man jobbar ensam och isolerad (hur skönt det än kan vara). Småsaker kan bli uppförstorade.

Jaha, här står min skickliga redaktör Karin och jag och myser uppe på Bonnier Carlsen med vår gemensamma bebis 'Jag väntar under mossan'.

Ett läsprov är det vi håller i. En tunn pocket med ett smakprov på texten som förlaget låter göra och dela ut till väl valda.

Den färdiga boken kommer i maj och titeln blir i silver, fräckt va?

6 kommentarer:

Helena Milton sa...

Verkligen och omslaget är supertjusigt! :-)

cyndi sa...

Silvertitel liksom ;-)

Lämplig läsmiljö för den då tro...

ARILD sa...

Finfint!
You lucky dog.

Andra intryck sa...

Riktigt fint!

Malin Roca Ahlgren sa...

Jättefin och supergrattis

Amanda sa...

Tack tack!