tisdag 20 mars 2012

Nyfådda böcker.


Älskar blandningen här. Älskar.
Det blir läsfest i påsk.

8 kommentarer:

Jenny sa...

Aah! Pojkarna läste jag nyligen, väldigt bra och tankeväckande! Önskar dig sköna lässtunder ;)

Amanda sa...

Tack!

Nilmas Bokhylla sa...

Pojkarna var det många, många som köpte under Bokmässan förra året men än har jag inte gett mig på den!

lilla S sa...

Ser ut att bli en riktigt, riktigt bra påsk? Är det samma som gjort omslaget till pojkarna som gör dina? Tycker det liknar, jag gillar dem!

Amanda sa...

*springer och kollar*
Fredrika Siwe heter formgivaren av Pojkarna. Mickit fin!

Jens Magnusson har formgivit mina hittills - liksom den överst till vänster här: Sanna Dilbers Dubbelexponering.
Liksom John Ajvide Lindqvists böcker, m fl m fl.

Anonym sa...

Ja, jag ÄLSKAR verkligen formgivningen av Pojkarna. Äger den inte ännu dock - får ändra på det. /J

Anonym sa...

...inte BARA för form
givningen dock ;o

suziluz sa...

Yaaaaay!!