tisdag 6 mars 2012

Packar väskan, trala-laa.


Fler klänningar än jag kommer hinna använda, men det är ju kul att ha lite att välja på.

Jag drar till Stockholm på blixtvisit. Rätt kallt fortfarande va? Typ mössa och vantar?

Jag ska äntligen mysa lite med alla härliga kollegor och arbetskamrater. Smida planer och så. Prinsesstårta kan det tydligen också bli, om man har riktig bonntur.

Herregud, jag är fullkomligt övertänd. Har knappt varit utanför dörren sedan september och Bok & Bibliotek.

Vi hörs igen till helgen!

12 kommentarer:

Andra intryck sa...

Mössa och vantar it is! Hoppas du får en trevlig vistelse =)

Kära Syster sa...

Välkommen till Sverige!

Och ja, den här veckan är det nollgradigt (på dagen) till några minusgrader (på natten) i Sthlm. Men mest soligt och fint!

/Anna

Annelie sa...

Minus tio i morse. Välkommen till Sthlm :)

Amanda sa...

Tack!
Jag packar yllemameluckerna. ;-)

Sara fd Gnesta sa...

Åh! Hinna ses?

Amanda sa...

Åh Sara, tyvärr inte, jag har 15-minutersschema med alla jobbmöten - rena militärövningen!

Ms Spider sa...

Du bor i England, Stockholm kommer kännas varmt. I stockholm tinar man ju nämligen upp mellan utomhusbesöken... Mer än man kan säga om England när det är kallt - där har jag skrapat rimfrost på INSIDAN sovrumsfönstret... :-)
/Ann-Katrin

Sara sa...

Gotcha. Snabb du var på att svara! Jag drog iväg ett mail också för säkerhets skull. Hare så fint dårå!

suziluz sa...

Äsch typiskt att du inte var fika-bar, det hade varit så kul! Men det får bli nästa gång det. Ha en fin Stockholmsdag!

Pernilla Alm sa...

Meh. Jag har ett skitfint gästrum. ;) Och bubbel.

Helena Milton sa...

Ha det så riktigt trevligt nu då! :-)

30-nånting sa...

God tur till Hufvudstaden!